Klachten

Pornafilm Shop streeft steeds naar tevreden klanten, maar ook wij maken wel eens een foutje. Ben jij daar de dupe van, dan horen we het graag, zodat we samen op zoek kunnen gaan naar een oplossing.
 

Hoe nu verder?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact opneemt met onze klantenservice.

  • Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf naar Jacqueline. Je kunt haar mailen (jacqueline@venusta.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen heb je antwoord. Venusta, T.a.v. Jacqueline, Postbus 27010, 3003 LA, Rotterdam.

  • Ben je niet tevreden over de uitkomst, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen trachten te bemiddelen.
  • Heeft geen van de bovenstaande stappen tot tevredenheid geleid en wil je een onafhankelijke uitspraak? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Neem contact met ons op