Pornafilm Shop gecertificeerd met het Webshop Keurmerk
Pornafilm Shop is vanaf nu gecertificeerd met het Webshop Keurmerk. De Stichting Webshop Keurmerk toetst of online winkels voldoen aan de strenge Europese wetgeving die kopers moet beschermen. Vanaf nu zijn wij toegetreden tot de leden van de stichting en mogen wij het Webshop Keurmerk op onze website voeren. Deze erkenning ligt in lijn met onze filosofie die duidelijke communicatie en betrouwbare service hoog in het vaandel heeft staan. Feitelijk verandert er niets, maar we worden erkend in onze werkwijze. Voor veel consumenten geeft dit keurmerk een veiliger gevoel tijdens het shoppen.
Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf naar Jacqueline. Je kunt haar mailen (jacqueline@venusta.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen heb je antwoord. Venusta, T.a.v. Jacqueline, Postbus 27010, 3003 LA, Rotterdam.
Ben je niet tevreden over de uitkomst, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen trachten te bemiddelen.
Heeft geen van bovenstaande stappen tot tevredenheid geleid en wil je een onafhankelijke uitspraak? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Webshop Keurmerk
Webshop Keurmerk is het grootste keurmerk van Nederland en Europa. De stichting achter dit keurmerk wil consumenten beschermen tegen webwinkels die niet deugen. Als consument weet je dat winkelen bij de leden van Webshop Keurmerk vertrouwd en veilig is. De Stichting is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie. De Algemene Voorwaarden van gecertificeerde webwinkels komen ze overeen in overleg en samenwerking met de Consumentenbond en Thuiswinkel Organisatie.Wat kan Webshop Keurmerk voor jou betekenen?
Indien je een klacht hebt over een bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten webshop en je komt niet tot een oplossing via de klantenservice van de winkel, dan kun je de klacht voorleggen aan de Stichting Webshop Keurmerk. Zij onderzoeken jouw klacht en trachten het probleem op te lossen, onder andere door te bemiddelen.Sancties
Indien de aangesloten webshop het probleem niet naar behoren oplost kan de betreffende webwinkel het recht worden ontnomen het Webshop Keurmerk-logo te voeren. Ook kan de webwinkel gedurende een periode worden geschorst. Een schorsing wordt opgeheven wanneer de klacht onterecht is gebleken dan wel de klacht naar behoren is opgelost. Ook kan worden besloten tot definitieve ontzegging van het recht tot gebruik van het Keurmerk-logo.Geschillencommissie
Het kan gebeuren dat het geschil niet wordt opgelost, de klant kan dan een geschil indienen via de Stichting Geschillencommissie. De kosten voor deze procedure zullen in rekening worden gebracht bij de webshop.Dien eerst een klacht in bij de webwinkel!
Voordat je klaagt over een aangesloten webshop dien je de klacht eerst in te dienen bij de betreffende webshop. Alleen wanneer je niet binnen een redelijke termijn respons ontvangt of wanneer je klacht niet tot een aanvaardbare oplossing leidt, kun je een klacht bij Webshop Keurmerk indienen.Ontvankelijkheid
Webshop Keurmerk neemt je klacht alleen in behandeling wanneer aanstonds duidelijk is dat je rechten geschonden zijn dan wel wanneer jouw klacht dienaangaande vragen oproept. Indien direct duidelijk is dat jouw klacht onterecht is (jouw conclusie of standpunt bijvoorbeeld in strijd is met de wet of het recht) zal je dat worden medegedeeld. Indien dat niet het geval is zal de betreffende webshop alsdan om uitleg worden verzocht en eventueel worden aangespoord de klacht alsnog naar behoren op te lossen.Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over Pornafilm Shop?
Pornafilm Shop streeft steeds naar tevreden klanten, maar ook wij maken wel eens een foutje. Ben jij daar de dupe van, dan horen we het graag, zodat we samen op zoek kunnen gaan naar een oplossing.
Wij lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact opneemt met onze klantenservice.Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf naar Jacqueline. Je kunt haar mailen (jacqueline@venusta.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen heb je antwoord. Venusta, T.a.v. Jacqueline, Postbus 27010, 3003 LA, Rotterdam.
Ben je niet tevreden over de uitkomst, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen trachten te bemiddelen.
Heeft geen van bovenstaande stappen tot tevredenheid geleid en wil je een onafhankelijke uitspraak? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op